სახელი და გვარი:
ტესტი (გრამატიკული ნაწილი)
1.რამდენი სულიერი არსებითი სახელია წინადადებაში:,,ბავშვებმა მოხუცებს მადლობა გადაუხადეს’’.
ა)ერთი ბ)ორი გ)სამი
2. .რამდენი უსულო არსებითი სახელია წინადადებაში:,,მინდორში თეთრი გვირილები და წითელი ყაყაჩოები დავკრიფე. ‘‘
ა)ერთი ბ)ორი გ)სამი
3.რამდენ სიტყვას დაესმის კითხვა -რა? წინადადებაში:,,ძაღლი და კატა შინაური ცხოველებია’’.
ა)ერთი ბ)სამი გ)ორი
4.მინდორში გაშლილიყო მშვენიერი უსუნო ყვავილი---ხაზგასმულ სიტყვას დაესმის კითხვა
ა)როგორი ბ)რამდენი გ)რა
5.გახარებული ბავშვი გზას გაუყვა ----ხაზგასმულ სიტყვას დაესმის კითხვა:
ა)როგორი ბ)რამდენი გ)რა
6)დიდედა შვილიშვილებს ეფერებოდა-------ხაზგასმულ სიტყვას დაესმის კითხვა:
ა)ვინ ბ)რამდენი გ)რა
7)ვერხვის ფოთლები შრიალებს--------ხაზგასმულ სიტყვას დაესმის კითხვა:
ა)ვინ ბ)რას შვრება გ)რა
8)შვილმა დედა გაახარა--------ხაზგასმულ სიტყვას დაესმის კითხვა:
ა)რა ქნა ბ)რას შვრება გ)რა
9)რომელი სიტყვა არ არის საკუთარი სახელი?
ა)ჯონი ბ)ქვეყანა გ) სოსო
10)რომელია საკუთარი სახელი?
ა)ინჟინერი ბ)მშენებელი გ) სოსო
11)რომელია სწორად დაწერილი სიტყვა?
ა)დედაბუნება ბ)დედა სამშობლო გ)დედა ციხე
12)რომელია არასწორად დაწერილი სიტყვა?
ა)ააფრინა ბ)გააცინა გ) დამთავრა
13)რომელია არასწორი შესიტყვება? ა) და-ძმა ბ) ინჟინერ-მშენებელი გ) ლომი-ფრინველი
მე-3 კლასი
სახელი და გვარი:
ტესტი
მე-3 კლასი
სახელი და გვარი:
ტესტი
1.თხრობითი წინადადება ( განმარტება)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.დაწერე თხრობითი წინადადება.
3.კითხვითი წინადადება ( განმარტება)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. .დაწერე კითხვითი წინადადება.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.ბრძანებითი წინადადება.(განმარტება)
6. .დაწერე ბრძანებითი წინადადება.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7.ძახილის წინადადება( განმარტება)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. .დაწერე ძახილის წინადადება.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9.წინადადება(განმარტება)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.ასო და ბგერა ( რამდენი ასო-ბგერაა ქართულში,ხმოვანი და თანხმოვანი,მარცვალი)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11.დამარცვლე გადასატანად სიტყვები
ციყვი,გაატანა,გაიხსენონ,გადაიწერე,გადმოიტანე,გადაათეთრე,გადაამოწმე,წაიკითხე.
12.საგნის აღმნიშვნელი სიტყვა-(განმარტე,ჩამოთვალე)-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.ჩამოწერე სულიერი საგნის სახელები -- 5---------------------------------------------------------------------------------
14. .ჩამოწერე უსულო საგნის სახელები -- 5---------------------------------------------------------------------------------
1-ლი კლასის ტესტი
„გვრიტი და მტრედი“
დაასრულე წინადადებები:
1)გვრიტი ........
2)გვრიტი მტრედს.....
3)მტრედი....... მახეში გაიხლართა.
დაასრულე ანდაზა:
ნუ დასცინი.............
1-ლი კლასის ტესტი
ლომი და ხარები
1.დაალაგეთ ანდაზა: ცუდი,მეგობარი,უარესია,მტერზე.
2.ლომი რომელ რიცხვში დგას-- მხ.რ. თუ მრ.რ?
3.ხარები რომელ რიცხვში დგას-- მხ.რ. თუ მრ.რ?
4.ლომი შინაური ცხოველია თუ გარეული?
5.ხარი შინაური ცხოველია თუ გარეული?
1-ლი კლასის ტესტი
ჭიანჭველა და ფუტკარი
უპასუხე კითხვებს:
1.რას ამზადებს ფუტკარი?
--
2.რა უწოდა ჭიანჭველამ ფუტკარს?
--
3.ვისთვის შრომობს ფუტკარი?
--
4.რომელია სასარგებლო მწერი?
--
1-ლი კლასის ტესტი
ჯიუტი თხები
ჩასვი გამოტოვებული სიტყვები
1)ჯიუტმა თხამ უკან არ------------
2)უმცროსმა უფროსს გზა ------------
3)თხები ----------------გადაეშვნენ მდინარეში.
4)მდინარეზე ვიწრო ---------იყო.
5)თხები ერთმანეთს-----------დაეჯახნენ.
II კლასი ტესტი 3 სახელი და გვარი:
1.მოცემულ სიტყვებს მიუწერეთ სინონიმები:
უხმო---- გამოქურთნა-------
ზვარი--- გობი-----
ქისა----- რთველი----
2. .მოცემულ სიტყვებს მიუწერეთ ანტონიმები:
მაღალი---- ბრძენი----
ლამაზი---- უსწავლელი---
თბილი---- მწიფე---
3.დაწერე სამი არსებითი სახელი,რომელსაც დაესმის კითხვა- ვინ?
----------
4. .დაწერე სამი არსებითი სახელი,რომელსაც დაესმის კითხვა -რა?
--------------
5. ბავშვებმა გაიხარეს.(გაარჩიე წინადადება,დაუსვი კითხვები,გაარკვიე მხ. და მრ. რიცხვი)
--------
6.გლეხკაცი,ბერიკაცი,დედაკაცი,დედამიწა------ამოწერე თითოეული სიტყვა და მიუწერე რამდენი სიტყვისაგან შესდგება.
--------------
7.ბებია,ჩურჩხელა,ყურძენი,კომში----ამ სიტყვების გამოყენებით შეადგინე სამსიტყვიანი წინადადებები.
1.
2.
3.
4.
მე-5 კლასი
ტესტი ( გრამატიკული მასალა)
სახელი,გვარი-------------------
1.რას ეწოდება სინონიმი? დაასახელეთ 5 წყვილი
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.რას ეწოდება ანტონიმი? დაასახელეთ 5წყვილი
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.რას ეწოდება ომონიმი? დაასახელეთ 5წყვილ ი
4.განმარტე სრულმნიშვნელობიანი სიტყვები და დაასახელე( 5).
5.განმარტე დამხმარე სიტყვები და დაასახელე( 5).
6.როდის გამოიყენება -მეთქი,-თქო და -ო ნაწილაკები? განმარტე .დაწერე თითო წინ.მათი გამოყენებით.
7.როდის იწერება მძიმე,ტირე და ორწერტილი? დაწერე წინ. და დასვი შესაბამისი ნიშნები.
8.რას ეწოდება მიმართვა? დაწერე შესაბამისი წინადადება.
9.რას ეწოდება კრებითი სახელი? დაწერე სამი წინადადება.
10.დაასახელეთ ქართული დამწერლობის საფეხურები ,რომელი საუკუნიდან გვხვდება?
11.რამდენ საუკუნეს ითვლის ქართული მწერლობა?
12.რა ეწოდება კუთხურ მეტყველებას? დაასახელეთ ქართული ენის დიალექტები.
13.რას ნიშნავს ირონია?მოიყვანეთ ირონიის მაგალითი.
14.რას ეწოდება ნაცვალსახელი? მოიყვანე კუთვნილებითი ნაცვალსახელის მაგალითი.
15. გაასწორე შეცდომები-- ა) ჩემსკენ პატარა გოგონამ გამოიხედა. ბ) შენსკენ გამოვიხედე.გ)თქვენსკენ როგორი ამინდია?.დ) ჩვენსკენ გამოიხედე.
16.რას ეწოდება უღლება? აუღლეთ ზმნა, გამოყავით პირისა და რიცხვის ნიშნები.
მე-5 კლასი
ტესტი ( გრამატიკული მასალა)
სახელი,გვარი--------------------------------
1.აბრუნეთ არს.სახ. ზედს. ერთად. (პრეპოზ.წყ.) 2.პოსტ.პოზიც.წყობა.
No comments:
Post a Comment