ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი: 2018-2019 ს.წ.
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი და გვარი: გულნაზ ბასილაძე
სფერო
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
წერა
|
მეა
კალამს იჭერს სამთითა
ჩაჭიდებით,იცავს რიგს,შეუძლია ნიმუშის მიხედვით წერა.
|
წერის დროს ვერ იცავს ასოებსა და სიტყვებს შორის მანძილს.
|
კითხვა
|
ცნობს მხოლოდ 10 ასო-ბგერას,მასწავლებლის დახმარებით
იმეორებს მარცვალს.
|
ვერ ცნობს ყველა ასო-ბგერას, ვერ კითხულობს.
|
თხრობა
|
შეუძლია მცირე ზომის ლექსის მოყოლა.ამბის თავისებურად
გადმოცემა,უჭირს წინადადებების გამართულად აგება.
|
უჭირს კითხვაზე პასუხის გაცემა.არ შეუძლია წაკითხულის
შინაარსის გადმოცემა.
|
მიმართულება:ზეპირმეტყველება.
|
|
|
·
მოსწავლე ადეკვატურად
რეაგირებს მარტივ სამეტყველო სიტუაციაში.
|
|
·
მოსწავლე ცნობს და კითხულობს
ასო-ბგერებს,აწყობს მარცვალსა და სიტყვას.
|
|
მოკლევადიანი მიზნები
|
|
·
მოსწავლე ამოიცნობს საუბრის თემას.
·
ასახელებს ასო-ბგერებს,მარცვლებსა და სიტყვებს.
|
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური)
|
მიმართულება
:კითხვა
გრძელვადიანი
მიზნები
მოსწავლე იყენებს კითხვის
მარტივ სტრატეგიებს.ცნობს ასო-ბგერებს,შეუძლია სიტყვების წაკითხვა,ორ ან სამსიტყვიანი
წინადადების წაკითხვა.
მოკლევადიანი
მიზნები:
ცნობს
ასო-ბგერებს.
მოსწავლე ცდილობს ააწყოს
მარცვლები და სიტყვები.
პასუხობს წაკითხული წინადადებების
მიხედვით დასმულ კითხვებს.
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი
მიზნები:
მოსწავლეს ცნობს და გამოსახავს
ყველა ასო-ბგერას,შეუძლია კარნახით ცალკეული სიტყვების ჩაწერა,ორსიტყვიანი წინადადების
წერა,მარტივი წინადადების გადმოწერა.
მოკლევადიანი
მიზნები:
გამოსახავს
ყველა ასო-ბგერას,შეუძლია მარცვლების ჩაწერა.
შესწავლილი ასოების გამოყენებით
წერს ორსიტყვიან წინადადებებს.
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა
თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე ნახატის მიხედვით ეცნობა
და ასახელებს ახალ ასო-ბგერებს.
|
წიგნი,რვეული,დაფა, ბუკი
|
2
|
მოსწავლე მოძრავი ანბანის და ბუკის დახმარებით
აწყობს მარცვლებს.
|
წიგნი,რვეული,დაფა, ბუკი,მოძრავი
ანბანი.
|
3
|
ასო-ბგერების გამოყენებით და ბუკის
დახმარებით აწყობს სიტყვებს.
|
წიგნი,რვეული,დაფა, ბუკი
|
4
|
მოსწავლე ნიმუშის მიხედვით წერს ცალკეულ
ასოებს.
|
წიგნი,რვეული,დაფა, ბუკი
|
5
|
მოძრავი ანბანის გამოყენებით აწყობს
და შემდეგ წერს მარცვლებს.
|
წიგნი,რვეული,დაფა, ბუკი
|
6
|
მოსწავლეს შეუძლია ნახატზე გამოსახულის
დასახელება და კარნახით წერა.
|
წიგნი,რვეული,დაფა, ბუკი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment